Kariéra


VOĽNÉ PRACOVNÉ MIESTO

Výkonný asistent/-ka
Polovičný úväzok

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu Kancelária OZ Vagus hľadáme zodpovednú a spoľahlivú posilu, ktorá bude samostatne zabezpečovať najmä administratívnu a organizačnú podporu pre obe naše riaditeľky – výkonnú aj programovú.

K hlavným povinnostiam bude patriť:

  • pomáhať so sumarizovaním všetkých dokladov, dokumentov a iných záležitostí, alebo zapisovaním porád, či stretnutí
  • tvorba e-mailovej a písomnej korešpondencie ako interne tak aj externe, s úradmi, organizáciami, a inými
  • dohadovanie termínov stretnutí a porád
  • podávanie zásielok ako na Pošte tak aj na podateľniach úradov (služobné auto bude k dispozícii)
  • starostlivosť o materiálno-technické zabezpečenie, hľadanie dodávateľov, objednávanie podľa potreby (napr. ochranné pomôcky, respirátory, papier a pod.)
  • možná administratívna výpomoc aj kolegyniam na iných pozíciách v Kancelárii

Výhodou bude, že uvidíte, ako to v našej Kancelárii funguje, ako sa riadi naše OZ, koľko mravenčej práce je za každým naším úspechom.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
Nástupný plat 625€ brutto
 

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • intenzívna a individuálna podpora v procese zaúčania sa
  • možnosť mať flexibilný pracovný čas (po dohode)
  • 2 a pol dňa dovolenky nad rámec zákona
  • parkovanie v areáli
  • Multisport karta
  • možnosť požičať si vozidlo na súkromné účely
  • priateľský kolektív a partnerský prístup, pravidelné raňajky, teambuildingy, a pod.


Za podstatnú výhodu považujeme fakt, že prostredníctvom našich programov ponúkame odbornú pomoc konkrétnym ľuďom s pozitívnym výsledkom. A to je pre nás dôležitá motivácia, vďaka ktorej vidíme vo svojej práci zmysel.

 

Požiadavky na zamestnanca:

Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - mierne pokročilý
skúsenosti so Salesforce výhodou
Zoom - užívateľ
Drive - užívateľ
Trello - užívateľ

 

Pracovné zručnosti:

skúsenosti z neziskového sektora výhodou
skúsenosti v administratíve aspoň 2 roky


 

Osobnostné predpoklady:

  • byť zodpovedný, samostatný a systematický v plnení úloh je základom
  • byť komunikačne zručný, vedieť čítať s porozumením, schopnosť vytiahnuť podstatné informácie
  • mať dobrý time management a schopnosť prioritizovať
  • mať nadhľad a zmysel pre humor

 

Nástup:
1.3.2021, resp. dohodou

 

Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na adresu petra.sladok@vagus.sk. Do predmetu správy uveďte názov pozície - Výkonný asistent/-ka. Vybraných uchádzačov/ky pozveme na osobný pohovor. Po zvážení si všetkých kandidátov/tiek Vám dáme odpoveď na otázku, či sme prijali práve Vás. :)

Všeobecné podmienky ochrany a spracúvania osobných údajov OZ Vagus