Kariéra


VOĽNÉ PRACOVNÉ MIESTO

Pracovník/-čka pre bytové otázky

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

V rámci nového projektu v integračnom programe Medzimiesto hľadáme zodpovedného a skúseného kolegu/kolegyňu, ktorý by mal v zodpovednosti:

  • aktívne vyhľadávanie bytov:
    --> oslovovanie potenciálnych prenajímateľov z komerčného prostredia a dohadovanie podmienok vhodných pre našich klientov/-ky
    --> tvorba spolupráce so samotným mestom Bratislava, ale aj komunikácia s komunálnymi subjektami ako sú napr. mestské časti
  • zabezpečovanie administratívnych úkonov spojených s prenájmom – nastavenie podmienok pre prenájom, sprostredkovanie podpisu zmluvy medzi klientom/-kou a prenajímateľom nehnuteľnosti
  • asistenčné činnosti pre klientov: ako napríklad asistencia na úrad, zariaďovanie priestoru, dozeranie na platby nájmov
  • riešenie otázok klientov v bývaní- komunikácia s prenajímateľom, komunikácia so sociálnymi pracovníkmi
  • motivovanie klientov, účasť na vzdelávacích workshopoch pre klientov.


Požiadavky na zamestnanca:

  • Vzdelanie: ukončené VŠ vzdelanie I. stupňa v odbore sociálna práca, a iné humanitné odbory
  • Kvalifikačné predpoklady: vítaná je 1-ročná preukázateľná pracovná skúsenosť v oblasti bývania – napr. práca v realitnej agentúre a pod.
  • Osobnostné: proklientské, komunikačné a vyjednávacie zručnosti
  • Vítaná prax s priamym predajom a komunikáciou so zákazníkmi
  • Samostatnosť, schopnosť plánovať si vlastný pracovný čas a vytvárať partnerstvá
  • Empatia
  • Vodičský preukaz skup. B – aktívne

 

Počet pracovných miest:

  • 1
    --> Jedná sa o pracovný pomer na plný úväzok na dobu určitú, maximálne 2 roky


Nástup:
dohodou
 

Plat
1000e/brutto a po 6 mesiacoch zvýšenie na 1100e/brutto
 

Zamestnanecké výhody a benefitty

  • intenzívna a individuálna podpora v procese zaúčania sa
  • pravidelné vzdelávacie aktivity v danom odbore a v špecifických zručnostiach a vzdelávanie aj v iných oblastiach týkajúcich sa nie len náplne práce (napr.
  • výučba anglického jazyka
  • možnosť požičať si vozidlo na súkromné účely
  • možnosť mať flexibilný pracovný čas
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona, tzv. sick days, home office
  • parkovanie v areáli
  • priateľský kolektív a partnerský prístup, pravidelné raňajky, teambuildingy, a pod.

Za podstatnú výhodu považujeme fakt, že prostredníctvom našich projektov ponúkame odbornú pomoc konkrétnym ľuďom s pozitívnym výsledkom. A to je pre nás dôležitá motivácia, vďaka ktorej vidíme vo svojej práci zmysel.


Informácie o výberovom konaní:

Prosíme Vás o zaslanie ŽIVOTOPISU a MOTIVAČNÉHO LISTU na adresu petra.sladok@vagus.sk . Do predmetu správy uveďte názov pozície – Pracovník pre bytové otázky.
Na osobné stretnutie budú pozvaní len kandidáti a kandidáty spĺňajúci požiadavky.
Výberové konanie trvá do 15.8.2021.

Všeobecné podmienky ochrany a spracúvania osobných údajov OZ Vagus